close

 karmin1  

 

 

美國目前相當紅的一個兩人團體,Amy Heidemann 與 Nick Noonan,
當初是兩首歌讓他們走紅的,分別是
Chris Brown- Look at Me Now
Nicki Minaj- Super Bass

 

來自麻州的這團體(Massachusetts)其實他們是一對夫妻,難怪會有這麼好的默契,



Amy的Rap真的是相當兇狠,底下有貼可以聽聽看,這兩首非常好聽,

Rap完全是不敢練習,快到完全不知道在唱什麼,且一字不漏,
他們的歌曲Take It Away被用2011NBA季後賽採用,

Chris Brown- Look at Me Now






Nicki Minaj- Super Bass






Take It Away



他們是很典型的youtube名人,曾創下15000萬的觀賞人次,
後來被力邀到SNL(Saturday Night Live)才有這樣經典歌曲誕生,
來聽聽看吧,





2012     "Brokenhearted" 新專輯hello




 

 

 




Karmin的頻道

https://www.youtube.com/user/karmincovers

 

Karmin-Hello-Album-Cover  

 

翻譯前半段而已,看似簡單的字,句子卻好難,但真的超耐聽!


This is more than a typical kinda thing
這類的事情有點多
Felt the joints in my bones where you were touching me, oh oh
當你觸碰我,我感覺在我體內
Didn't want to take it slow
而我不想慢慢來

In the days, going crazed, I can barely think
這些日子,我變的更瘋狂,連想都不敢去想
You're replaying in my brain, find it hard to sleep, oh oh
Waiting for my phone to blow
你在我腦海中打轉,等著我手機響起,讓我難以入睡

Rap:
Now I'm here in a sticky situation
現在我陷入了膠著的狀況
Got a little trouble, yep and now i'm pacin'
有些問題,而我在徘徊
Five minutes, ten minutes, now it's been an hour
Don't wanna think too hard, but i'm sour
五分鐘,十分鐘,已經過了一小時,別想的太難,我已經過期了
Oh oh, I can't seem to let you go
我想我無法讓你走


See i've been waiting all day
我已經等了一整天
For you to call me baby
只為了你能叫我一生寶貝
So let's get up, let's get on it
不如起身吧,開始吧
Don't you leave me broken hearted tonight
今晚別讓我心碎
Come on, that's right
來吧,這就對了
Honest baby i'll do
其實寶貝,我願意做
Anything you want to
任何你要我做的事
So can we finish what we started
所以讓我們開始吧
Don't you leave me broken hearted tonight
今晚別讓我心碎
Come on, that's right
來吧,這就對了

arrow
arrow
    全站熱搜

    謝旦 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()